SUGRĮŽTAME! Ir ponių video…

Sveiki visi, kurie vis dar užsukate į mūsų namus! Esu be galo Jums už tai dėkinga. Nerašiau jau daug mėnesių, o Jūs vis dar užeinate. Nuostabu! Tikiuosi, kad dabar vėl galėsiu rašyti dažniau. Pasistengsiu.

Augindama gana ramią ir jau ne tokią mažą dukterį kažkaip rasdavau laiko prisėsti prie blog’o (noro tai daryti niekada netrūko). O štai gavusi iš gandro dovanų be galo aktyvų bernioką, apleidau ir save, ir, ką jau kalbėti, blog’o rašymą, ir, deja, kartais net savo vyresnėlę.

Kai mažąjį išleidau į darželį, pirmą mėnesį bandžiau padaryti tai, kas buvo nedaryta kone dvejus metus. Tiesa, tame sąraše buvo ir “pamiegoti”, ir “mašiną nusiplauti”… Aš vis dar noriu miego ir važinėju purvina mašina.:) Bet neprisėsti prie rašymo tiesiog nebegalėjau sau leisti. Taigi…

Mano dukra labai mėgsta per Youtube žiūrėti žaislų video (toy video), na, žinot, tuos, kur žmonės filmuoja, kaip žaidžia su žaislais (man kažkiek panašu į tarybinius lėlinius filmukus) arba daro žaislų apžvalgas. Mergina kelis mėnesius zyzė, kad ir mes pafilmuotume, o aš… vis nerasdavau tam laiko. Bet pagaliau! Juk kiek galima tempti? Pristatome savo pirmąjį žaislų video – “Poniai skraido ir valgo” Veikiantys asmenys: mano mažieji poniai. Nebūkite labai kritiški, juk jai tik šešeri.:)

Ir dar kartą aciū!

A.

 

About LA idėjos

Dvi čiolės, penki karoliukai ir 100 kvadratų.
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje Vaikai, Šis bei tas ir priskirtas tokioms žymoms: , , , , , , . Išsaugokite jo nuorodą.

Parašykite komentarą

