Lėlės suknelė iš pirštinės

Barbė

Iš kartos į kartą… Mano dukra žaidžia ne tik su naujais, bet ir iš manęs paveldėtais, mano vaikystę išgyvenusiais žaislais. Jos Barbės rengiasi mano Barbių drabužiais. Ne paslaptis, kai kurios jos Barbės iš tiesų ir yra mano. Kadangi vaikystėje per kažkokį stebuklą turėjau Barbių, o gauti joms rūbų tais laikais buvo labai sunku, vieno gimtadienio proga mama man padovanojo nuostabią dovaną. Gimtadienio rytą ji įteikė man didžiulę dėžę, pilną pačios naktimis (kad aš nieko nesužinočiau, žinoma) siūtų ir megztų drabužėlių lėlėms. Iki dabar pamenu tą saldų jausmą, kai lovoje atidarinėjau didžiulę permatomą dėžę!

Iš prigimties esu kaupikė, man labai sunku atsikratyti nebenaudojamų daiktų. Taip dalis man brangiausių žaislų sulaukė ir mano vaikų gimimo. Barbes ir jų drabužėlius saugojau labiausiai. Gaila, kad nenufotografavau vieno iš tų mamos siūtų rūbelių kol jis dar buvo sveikas. Ir tik kai nuo sutrūnijimo visiškai netikėtai ėmė byrėti dukrytės rankose, pagalvojau, kad reikia idėja apie suknelę iš pirštinės pasidalinti su visais. Į sutrūnijimą prašom nekreipti dėmėsio.:) Originaliai taip neturėtų būti.

Suknelė iš pirštinės priekis Suknelė iš pirštinės galas

O pati idėja, kaip matyti iš nuotraukų, labai paprasta. Tereikia susirasti nebereiklingą pirštuotą pirštinę (o tam dabar, pagaliau atėjus pavasariui, itin tinkamas laikas), nukirpti pirštukus, surinkti akis, užsiūti nykščio vietą ir prisiūti rankoves iš nukirptų pirštukų, prieš tai praardžius joms vietas pirštinės šonuose. Jei viena pirštinytė suplyšo arba ją pametėte, pasisiūsite vieną suknelę. Jei naudosite išaugtas pirštinytes, galite pasiūti dvi sukneles. Galbūt vieną Jūsų mažylė padovanos savo draugei?:)

Smagių žaidimų!

Barbė

A iš L&A

About LA idėjos

Dvi čiolės, penki karoliukai ir 100 kvadratų.
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje Siuvimas, Vaikai ir priskirtas tokioms žymoms: , , , , , , , , . Išsaugokite jo nuorodą.

Parašykite komentarą

