Kelionės po Lietuvą, pirma dalis (Kaišiadorys, Žasliai)

Vasara – puikus laikas keliauti. Geras oras ir puiki nuotaika neleidžia užsisėdėti namie. Trumputės atostogos (ilgieji savaitgaliai) labai parankios pigioms ir trumpoms kelionėms po Lietuvą.

Keliaujant pusdieniui arba dienai nereikia ilgai ruoštis, krautis didžiulių lagaminų ir spėlioti, koks oras bus po dviejų dienų. Taip pat, keliaujant “vietoje”, nereikia bijoti, kad ilgas sėdėjimas automobilyje pabos vaikams.

Pirmuosius aplankysim Kaišiadoris. Kodėl? Nes smalsu, nes ir didieji interneto grandai ten važiuoja. Ir supertėčiai lanko Kaišiadoris. Tad pirmyn!

Man Kaišiadorys – anokia čia naujiena. Anksčiau matydavau juos per langą, kai traukinys, kuriuo važiuodavau pas senelius, kelioms minutėms sustodavo geležinkelio stotyje.:) Visgi pamatyti miestą gyvai yra visai kas kita. Kadangi keliaujame su vaikais, pabandėme pasirinkti tokius maršrutus, kad ir mažiesiems būtų smagu, nors, žinoma, galima į tokias keliones leistis ir be vaikų.:)

Miestelio centras – puikus sovietinės architektūros pavyzdys: pilki daugiabučiai, didelė ir, rodos, dar pertusiną ir kinišką žvaigždutę prisimenanti vaistinė (beje, visai tokiame pačiame name ir visai tokia pati kaip Telšiuose).

Smalsumo vedini aplankėme ir Brazauskų namus-muziejų. Pastatą projektavo pats Algirdas Brazauskas.

Atidžiai išnagrinėjome prezidento pažymių knygelę. Nors dvejetų ir nesimatė, bet būtina paminėti, kad kai kurie puslapiai buvo uždengti.:) Užtat radome ketvertą su minusu, smagių vaikiškų laiškų ir raštelių.

Brazauskų namai-muziejus antradieniais – penktadieniais lankytojus priima 10-18 val., šeštadieniais – 10-14 val.

Malonu buvo pasivaikščioti prie vyskupijos kurijos esančiame parke.

Prie bažnyčios akys užkliuvo už akmens – gravimetrinio punkto. Kaip sako internetas: “gravimetrinis punktas – tai nuolatinis stabilus objektas, kuriam yra nustatyti gravimetriniai parametrai”. Lietuvos teritorijos gravimetrinį pagrindą sudaro trys absoliučiųjų matavimų punktai bei pirmosios klasės gravimetrinis tinklas, jungiantis 48 punktus.

Pietus valgėme visų išgirtojeToskanoje“. Laukiant patiekalų vaikams nereikia zirzti ir maltis tėvams aplink kojas, nes erdviame restorano kieme mažuosius vilioja žaidimų aikštelė.

Pakeliui link geležinkelio tilto mus pasveikino žuvies parduotuvė, į kurią visai nebūtume atkreipę dėmesio, jei ne japoniškas jos pavadinimas „Ikura“.

Ką veikėme ant tilto per geležinkelį? Suprantama, kad stebėjome apačioje važiuojančius traukinius! Jau kur kur, o Kaišiadoryse traukinio netruksite sulaukti.

Akį patraukė ir prie pat geležinkelio stovintis gražuolis senasis vandens bokštas.

O kartais Kaišiadoryse tiesiog pasitinka smagūs skelbimai.:)

Pasivaikščiojus po Kaišiadoris, iškart vykti namo nesinorėjo, todėl grįždami į Vilnių dar aplankėme Žaslius. Tai mažytis jaukus miestukas su gražia bažnyčia ir tylia pagrindine gatve.

Žvelgiant į šią gatvelę nejučia aplanko mintys apie nedidelius Suomijos miestelius arba… Aliaską.

Turėdami noro ir laiko, Žasliuose galite išsimaudyti prie pat bažnyčios esančiame ežere.

Na, o jei iš šios kelionės grįžtate į Vilnių, visai tinkama vieta sustoti užkąsti – „Karališka senoji kibininė“ kelyje Vilnius – Kaunas, kur vaikai, laukdami pavakarių, tikrai ras kuo užsiimti.

Ir pabaigai – gerietiškai juokingas videoklipas apie Kaišiadoris.

Smagių ir Jums kelionių!

A iš L&A

About LA idėjos

Dvi čiolės, penki karoliukai ir 100 kvadratų.
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje Kelionės ir priskirtas tokioms žymoms: . Išsaugokite jo nuorodą.

3 komentarai straipsnyje Kelionės po Lietuvą, pirma dalis (Kaišiadorys, Žasliai)

1. Skirmantas parašė:

Nauja taisyklė: jei nelankei Kaišiadorių, tai blogas blogeris!